Saturday, May 09, 2009

utan dina andetag

Jag är så fruktansvärt skoltrött nu så det finns inte. Fem veckor kvar, och det känns som att dom flesta håller på att krevera. Men det är bara att kämpa på antar jag. Igår hade vi nationella reading/listening i engelska, jag tror att det gick ganska bra faktiskt, så det är skönt att det är över. Sen efter skolan blev det Biteline med Emma, Annika och Anna, sjukt najs! Efter ett tag åkte Anna tyvärr hem, men jag, Annika och Emma åkte hem till Emma och kollade på alla tre High school musical-filmerna xD Det var.. underhållande, och jag hade väldigt trevligt sällskap!
I "morse" vaknade jag helt utslagen strax efter tolv o_O Kämpade mig upp och åt frukost och har typ inte gjort nånting vettigt sen dess, bara segat. Hade tänkt göra det ett tag till, sen runt typ sex ska jag nog hämta Annika så ska vi härja runt lite ikväll, blir nog bra det.
Nu ska jag typ.. vet inte, ha tråkigt ett tag till. Tjarååå

No comments: