Wednesday, May 27, 2009

moviestar

Jag dödade min huvudvärk med en treo. Det kan inte vara lätt att vara en brustablett (haha, det rimmar xD xD xD).
Annars är jag lite bekymrad över hur jag ska hinna igenom min filmlista (ja, jag har gjort en lista över några av de filmer jag vill se inom en snar framtid) så fort som möjligt. Det är så mycket film man ska se! Det finns väl till och med en bok som heter typ 100 filmer du måste se innan du dör. Tror att den heter så i alla fall. Fast där kanske inte någon av filmerna på min lista finns med. Men ändå.
Nu borde jag städa lite. Och så ska jag baka tror jag. Och kolla på Grey's antomy. Snart sista avsnittet i sista säsongen, sen är det slut på Grey's! Vad ska man då göra på onsdagkvällarna? o_O (ja, nåt vettigt kanske?)
Tjarååå

1 comment:

Emma said...

Jaa till om med 1000 filmer man bör se innan man dör