Thursday, May 14, 2009

sing your melody, I'll sing along

Idag jobbade jag mitt sista kvällscafé. Det känns rätt bra faktiskt. På söndag tror jag att jag jobbar sista gången för terminen. Det känns också rätt bra. Och så har jag fått sommarjobb, samma som förra sommaren och sommaren innan det. Dock på fel ställe! Men jag ska se om jag kan byta. Så första halvan av sommaren kommer gå åt till jobb, igen. Jag gillar att jag både 2007 och 2008 sa att jag aaaaldrig skulle söka sommarjobb där igen, för det är verkligen vidrigt tråkigt. Men det är pengar. Pengar är snällt.
Igår hade vi engelskaprov. Det gick ganska bra tror jag, det kändes som att det gjorde det. Sen hade vi franska. Det gick inte bra, det går aldrig bra. Jag hatar franska. Mycket.
Näh, nu ska jag typ kolla på film med systeryster tror jag. Tjarååå

Just det, när jag kom hem från jobbet hittade jag en fin lapp från Viktor, då blev jag glad :D Han är bra <3>

No comments: