Wednesday, May 27, 2009

crack

Pff, jag är så rolig att ha att göra med just nu. Not. Jag är arg hela tiden. Det är inte bra. Fast det kan i och för sig bero på att jag har sovit alldeles för dåligt senaste dagarna. Eller nåt sånt. Tärt är det i alla fall. Och så har jag nåt alldeles hemskt ont i huvudet.
Färdiggnällt.
Igår fick jag träffa Viktor! Det var väldigt fint och bra och så, vi hade det mys och lagade tacos! Askalas!
Idag missade jag mösspåtagningen på grund av ett fånigt hörförståelseprov i franska (men nu är franskan snart ööööveeeer), men jag och Matilda gick ner till stan efter och strosade runt ett tag med Viktor. Sen typ.. åkte vi hem, och sen dess har jag varit arg. Tärt, som sagt. Och jag får ingen sovmorgon imorrn heller, för då har vi prov i GeMu B. Kul. Och inte får jag någon sovmorgon på fredag heller, vi har ingen franska, men då ska jag till tandäkaren i stället (okej, det var inte färdiggnällt). Dock funderar jag på att ringa till tandläkaren och säga att tyvärr passar det inte så bra på fredag, kan jag boka om? Vilket i och för sig är sant, fredag är inte någon bra tandläkardag.
Jag borde gå och döda min huvudvärk nu. Tjarååå

No comments: