Wednesday, May 06, 2009

astronaut

Salem Al Fakir's nya album i högtalarna, mmmmmmhmmmmmmm! Och han kommer hit nästa fredag (tror jag att det var) och jag vill gå men jag har inte direkt någon att gå med och egentligen inga pengar att spendera på sånt heller. Vilket suger ganska hårt. Meheeen lol.
Idag har varit en lång dag. Efter att ha vaknat, segat, klivit upp och strosat runt och fixat med mig själv ett tag märkte jag att det var sol ute imorse (ja, det dröjde ungefär en halvtimme innan jag insåg att det inte var grått och regnigt, men jag kan skylla på att jag var trött. Och att Viktor hade rullgardinen nerdragen i sitt rum), då blev jag glaaad, men närå, självklart ska solen försvinna och ersättas av moln och blåst när vi väl slutade. Fast jag hade en trevlig eftermiddag ändå, jag, Annika och Matilda köpte lunch på Blå kiosken (första gången jag handlar där eveeer) och gick hem till Matilda och keeekade och pluggade renässans och barock eftersom vi har seminarium imorrn. Askalaskul. Inte. Sen kom Viktor dit så jag fick pussa lite på honom, och när han hade åkt hem gick jag, Annika och Matilda och gungade innan jag vandrade hemåt.
Nu är jag trött. Så nu ska jag vara en duktig tjej hej och gå och lägga mej. Tjarååå

No comments: