Wednesday, December 09, 2009

the way I do

Jag har varit så vansinnigt trött senaste dagarna. Av någon anledning känner inte min hjärna för att sova ikapp sig och vara utvilad efter helgens maraton, så det spelar ingen roll hur tidigt jag går och lägger mig, jag ligger ändå vaken och stör mig på att jag inte kan sova. Så då känner jag såhär, att då kan man ju lika gärna strunta i att gå och lägga sig tidigt.
Hur som helst. Idag har vi haft musik hela dagen. Ensemble B, sångövning inför julavslutningen och luciaträning. Fast jag gillar det. Trots att vi efter en hel förmiddag och en hel eftermiddag med ensemble är lagom trötta och antingen nästan gråter eller ligger på golvet och skrattar (eller båda på samma gång) så gillar jag det.
Sen hade jag teater. Vi bytte julklappar och hade det trevligt.
Igår såg jag en deprimerande film med Viktor. Den var deprimerande. Filmen alltså.
Imorrn har vi idrottsprov och lucia.
Idag är det ett halvår kvar till studenten om vi inte har fått fel datum. Blandade känslor, måste jag säga.
Annars vill jag bara säga att jag, trots att jag är trött som en gnu, mår väldigt bra just nu. Läget är fint och chill.

No comments: