Monday, December 14, 2009

on the radio

Jag glömde ju skriva om den asbra idén jag och Agnes fick när vi talades vid på telefon förut. Vi ska starta ett eget radioprogram som ska gå varje dag där det bara är vi som pratar hela tiden och så har vi nån asbra låt då och då. Ingen reklam. Fatta grejen! Kommer bli sjukt bra. Det där med festivalen får jag fixa på sidan av, eller nåt.
Och så var det ju skoldans i fredags. Jag tycker det är braaaa. Alla (nästan alla i alla fall) är så duktiga på att dansa. Man blir snurrad och slängd och det är bara att följa med. Det är roliiiigt att dansa pardans!
Jag till mamma idag: Jag tycker pardans är asroligt!
Elias: VA!? Pardans hotel? Tycker du att det är bra!?
Lilla lillebror, vad du är bra.
Men pardans är kul. I alla fall på Skvadern. Lilla Skvadern, du är också bra.

No comments: