Tuesday, December 15, 2009

det ballar ur

Det är snöööö ute! Det är så fint! Jag älskar nysnö, när det verkligen är helt nytt och som pulver.
Idag har varit en trevlig dag i övrigt också. Vi hade en kort psykologilektion på förmiddagen, sen fördrev vi x antal timmar med väldigt lite plugg och väldigt mycket annat. Lite övning inför julavslutningen, lite hemprovsskrivning, lite psykologiplugg. Nånstans runt halv tre ballade jag, Emma och Annika ur totalt. Det slutade med att vi i princip hängde över varsin dator och skrattade efter att ha fört en intelligent konversation över msn. Det var fint. Vi körde det där när man ska säga, eller i det här fallet skriva nånting och sen ska nästan person skriva något som börjar på föregående ords sista bokstav och så vidare.
Jag: "MEN NI FÖLJER JU INTE REGLERNA! Åh, jag vill inte köra det här med er längre.. Ska bara skriva ett ord först! :D"
Emma (fullkomligt seriös efter att ha verkligen asgarvat i en kvart): "Alltså Emma.. Nu gick du över gränsen."
Nåmen, det var kul.
Sen åt jag en god och trevlig middag i Birsta med min oerhört omtyckta vän Jonas.
Så ja, det har varit en bra dag.
Imorrn har vi konserter hela dagen, och på torsdag också. Hejhå.

No comments: