Saturday, December 26, 2009

juletid

Kanske är dags att uppdatera.
Det har varit julafton. Den firades med familjen plus farmor och farfar plus farbror med fru och barn, som alltså är min kusin om man ska vara logisk. Det var trevligt och jag fick fina julklappar. Julmat åts det också, och det tittades på Karl-Bertil Jonsson. Såklart. Sen var det midnattsmässa och det var fint. Andreas var där, han är hemma och lever och det var väldigt fint att träffa honom.
Igår åt vi grötlunch hemma hos mormor och morfar eftersom mormor fyllde år, sen på kvällen kom de hem till oss med moster plus sambo och två barn, som alltså också är mina kusiner, och det åts mer mat. Det äts väldigt mycket under julen.
Idag är det halvt snöstorm ute. Jag och Wiqtor tillbringade några timmar med kaffe på Tant Anki & Fröken Sara. Det var trevlans.
Annars gör jag inte så mycket annat än läser och kollar på bra filmer. Och spelar Farmville..

No comments: