Saturday, December 12, 2009

modernism

Inatt sov jag nästan 11,5 timme. Det var väldigt behövligt.

Det känns fantastiskt rolig att jag tillbringar denna lördag med att skriva på ett hemprov i svenska om modernismen. Verkligen fantastiskt roligt. Kanske. Inte. Riktigt.
Men snart, eller typ snart, är det lucia som gäller, denna gång för PRO på Skvadern och sen antingen stadshuset eller aveny om jag har fattat saken rätt. Jag tycker att det är fint med lucia. Men varmt. Men fint. Våran lilla musikgrupp på 10 personer är en fin liten musikgrupp.
På tal om fint så såg jag Billy Elliot igår. Det är en oerhört bra och fin film. Och så bjöd mormor och morfar oss och moster och kusiner på kinamat. Det var trevligt. Morfar försöker förstå sig på youtube, det tycker jag är gulligt.
Nu ska jag skriva vidare. Sen ska jag handla mat. Sen ska vi lussa.
Kanske jag spelar lite farmville också..

No comments: