Monday, December 14, 2009

kanske det mest meningslösa blogginlägget på länge uppdatering

Men det snöar ute, vilket förgyller kvällen!
Idag var jag förresten i Birsta med Jonas och Karin och inhandlade några fler julklappar. Har ändå hälften kvar. Pengar rullar ut, det går.. inte så bra nu. Fast jo, det går rätt bra nu. Förutom det där med pengarna, jag köper så himla dyra julklappar i år, i alla fall till familjen. Jag påpekade det för pappa, att jag hade köpt julklappar för många hundralappar bara till familjen. Han svarade ungefär: "Men! Det ska du ju inte göra! Spara pengarna unge!" Men jag tror att han blir glad för sin julklapp ändå.
Nu tänker jag kolla på lite Anders och Måns och sen tänker jag faktiskt sova säng.
Det här är meningslösa blogginläggens dag, för er som undrar.

No comments: