Thursday, December 17, 2009

konserter och fint folk

Idag har det varit kallt. Minus femton grader. Men snö är det! Så fint så fint!
Vi har haft två dagar fulla med musik och konserter. Det har varit roligt trots några mindre motgångar. Det är en fin musikgrupp, som sagt. Så kul har det varit. Och bra var vi! Igår hade vi våran första konsert, det gick faktiskt kalasbra. Sen åkte några ur klassen (typ.. 12 pers?) ner till stan och satt på Irish i några timmar och chillerillade. Det var mys och trevlans. Kibe sa att han älskar sig själv för att han valde att gå i just den här klassen, och jag kan inte annat än hålla med. De människorna är några av de mest fantastiska och bra människor jag nånsin träffat (jag tänker vara sentimental nu. Deal with it). Kramar och pussar fina klassisar!
Idag hade vi två konserter på Vibacke, det var också kul och gick bra trots lite fler motgångar, däribland x antal fel, en utebliven lunch som ändå ordnade sig och några högstadiebarn som inte kan bete sig. Menmen!
Nu borde jag jätteverkligen sova säng. Men imorrn har vi julavslutning och sen är det julelov såatteee..
Jag har köpt klart alla julklappar förresten! Sjukt duktig känner jag mig!
Läget är chill!


No comments: