Wednesday, December 23, 2009

segisdag

Jag är tröttis. Klockan är efter tolv igen, men det är typ fortfarande tisdag. Det är viktigt.
Hur som helst var klassisfesten hos Jonas igår sjukt fin och trevlig (klassisfest förresten, det var typ elva pers där, men det var lagom). Vi mådde bra och var glada och kärleksfulla. Runt kvart över tre tyckte vi att nu är det kanske dags att pallra oss hemåt, så vi gav oss ut i midvinterkylan och pallrade oss hemåt. Mitt hem intogs av Emma, Isabelle och Wiqtor, och efter att ha letat täcken och blåst upp madrass och haft oss så gick vi och lade oss runt halv fem.
Imorse mådde jag mindre bra, men efter att ha hällt i mig vatten gav illamåendet med sig lite och jag strosade runt på stan med Matilda och fikade med henne och Rebecca.
Sen åkte jag hem.
Nu ska jag sova säng.

No comments: