Tuesday, December 29, 2009

bittersweet

Jag orkar inte bloggaaa.
Men jag gör det ändå för jag har inget bättre för mig just nu. Sjukt uttråkad och lite uppgiven.
Hur som helst så har jullovet fortsatt vara ett jullov. I söndags var vi i Härnösand och igår umgicks jag med Ida och Andreas över dagen. Vi kekade och drack kaffe och hade det trevligt, som vanligt. Kallt var det ute också. Men det var trevligt ändå.
Sen följde en äkta tjejkväll med Emma och Annika med chokladpudding och Titanic innan vi begav oss till Kristine och träffade trevliga människor. Emma och Annika åkte efter ett tag och vi andra gick till Irish. Jag gillar Irish. Och jag gillar trevliga människor.
Idag har jag i princip inte gjort nånting. Läst. Nu på kvällen var vi och grattade kusin som fyller år.
Uttråkad som sagt.
Sjukt uttråkad.

No comments: