Thursday, December 03, 2009

i samma bil

Jag går fortfarande runt med den där bra-känslan. Idag har jag verkligen studsat runt i huset och bakat och sjungit och haft mig. Det är trevligt!
Idag hade vi bad med skolan också. Det var trevligt. Alltså, jag måste säga det igen (och igen och igen typ) att hur less man än kan vara ibland så är vi världens bästa klass. Världens bästa, jag skämtar inte. Men som sagt, förutom att Jonas höll på att dränka mig och att jag och Karin krockade och släppte de vi skulle livrädda så de sjönk (förlåt Emma och Jessica, ta det inte personligt och så) så var det chill och bra. Sen satt jag på donken med Anna och Emma och fördrev typ två timmar, det var också trevlans, innan jag skulle klippa mig. Nu har jag rak lugg och jag gillar det!
Nu har jag Bo Kaspers Orkester i högtalarna och en bra-känsla. Inte illa alltså!

1 comment:

Yezz said...

Det där är ju skitsnyggt ju :D