Tuesday, December 01, 2009

kaffe och andra bra och fina saker

Nu är äntligen psykologiprovet inskickat. Nu ska man bara göra allt annat plugg. Hejhå.
Idag hade vi kortis dag i skolan, en kort filmtittning på psykologin på morgonen och sen var det eget arbete. Lunchen tillbringades med trevliga människor och diskussioner om drömmar, bråk och sånt. Sen strosade jag runt på stan i hundra år, eller i alla fall en timme, innan Jonas pallrade sig ner dit och fick gick och fikade. Kaffe för 22 spänn, fick plats ca 2 cl (typ..) i kaffekoppen. Det var lite fånigt, men jag hade ett av de bästa sällskapen man kan ha så det gjorde inte så mycket. Jonas är bra. Vi satt i två timmar och pratade strunt och allvar innan jag promenerade hemåt. När jag gick där i decemberkylan med iPoden som sällskap så fick jag en känsla av att just nu är det mesta bra och helt okej. Så jag dansade fram några steg på trottoaren innan jag sansade mig och gick vidare. Det var en trevlig känsla.
Nu had ju jag tänkt gå och lägga mig i vettig tid ikväll, men så blev det visst inte. Har kollat på film med systeryster och nu kom jag på att jag måste duscha också. Wellwell!

1 comment:

Anonymous said...

varfor inte:)