Thursday, April 03, 2008

it's time to make our move

Möh, jag som hade tänkt gå ut och springa, men det är verkligen pissväder ute och jag har ont i maageeen. Så vi får se hur det blir med springandet, men jag måste verkligen komma igång med att träna nu, jeez.

Igår hade vi matteprov. Det gick okej, hoppas jag. När jag kom ut från provet satt Julia och väntade med lite folk i vårat rum, det var najs! :D Så vi satt och pratade strunt ett tag innan jag drog hem. Annars har det väl inte hänt nånting den här veckan direkt. Nästa vecka får vi nytt schema, med naturkunskaaaap, weii typ NOT!
Jag har ingen aning om vad som händer till helgen. Det är drygt när man inte har nåt planerat alls, juuu. Men det kanske dyker upp nåt kul. ^^

Det känns som att vi har fått nån slags balans i klassen nu, eller nåt. Jag tycker att det har varit lite halvtaskig stämning ett tag, men nu är det som att det har gått tillbaka lite igen. Får hoppas att det håller i sig, bara.

Tjarååå

No comments: