Sunday, April 27, 2008

there's a title we can't win no matter how hard we might swing

Söndag. Jag har varit duktig och sprungit och tränat, weiiaa. Än så länge håller jag ju det här med att träna två gånger i veckan. Heja på mej, nu jäklar.
Igår var jag på bio och såg Street kings, rekommenderas inte. Eller, den är inte värd biopengar i alla fall. Fast jag behövde inte betala själv (a), det tackar vi för! ^^ Men hamnen efter filmen var fin i alla fall. Mja, jag hade en trevlig lördagkväll.
I fredags kollade jag på Notting Hill och hade tråkigt. Jättetråkigt. Och var trött, somnade typ.. tolv, det är tidigt för att vara mej en helg. Fast jag är jämt trött på fredagar. Veckorna tär på mej xD
Nu hoppade tjock-kissen upp på skrivbordet här. Jag är less på att hon är rund som ett klot, jag vill ha kisseungar! :D Seriöst, skulle man vika in benen på katten skulle man kunna rulla henne hur långt som helst. Men nej, så kan man inte göra, så det är bara att vänta och vara less.
Ikväll ska jag få tillbaka alla kalorier jag eventuellt brände när jag tränade genom att äta chokladbollar. Men sånt får man ta. Jag kan ändå inte bli modell eller filmstjärna, så jag behöver inte vara pinnsmal (mm, skön inställning Emma). Jag är nog bara lite bitter, som vanligt.
Måndag imorrn. Naturkunskap=skrivkramp. Sen idrott, dock så har jag ingen aning om vilken slags idrott vi har. Men det löser sig väl.

Tjarååå

No comments: