Wednesday, April 23, 2008

sång

Sjukt varmt har det varit idag. Hade det inte varit för vinden hade jag nog smält och dött på väg hem från skolan, eftersom jag gick för en gångs skull, uppför dom långa, jävliga backarna från stan. Sen satt jag och solade i shorts och bikinitopp (!!) och undrade om det verkligen brukar vara så här varmt i april, jag har typ helt glömt hur vårarna brukar vara. Och så läste jag ut Änglar och demoner, äntligen. Den var ganska seg att ta sig igenom. Jag tänkte börja läsa Muminpappans memoarer, för det är en vårig bok, men det blev så att jag låg och halvsov och solade i stället. Any way, Andreas ringde och jag gick och mötte honom på ica, vi köpte kaffeglass som inte smakade kaffe och gick tillbaka till mig och satt i solen. Ikväll ska jag nog vara duktig och gå ut och springa och träna lite, om jag pallar i värmen. Sen är det Grey's anatomy! ^^

Tjarååå

1 comment:

Ida Nordung said...

Tove Jansson kallade liksom på oss från the other world. Det är meningen att vi ska läsa memoarerna nu! :P