Wednesday, April 09, 2008

you're the needle when I don't need pain

Eheee, idag hade jag en halvtimmes lektion halv två. Mmmmmmycket värd dag. Iofs hade vi storytelling och berättade sagor för ettor och tvåor på Hagaskolan på förmiddagen, det var kul.
Mindre kul är snön. Det är april nu, april gott folk! Då ska det inte vara typ tio meter snö och två plusgrader ute. Då ska det inte vara nån snö alls och typ 15 plusgrader! o_O Förra året vid den här tiden gick jag runt i vårkläder, inte kängor och vinterjacka! Gosh.

Jag har inget vettigt att skriva egentligen (det har jag sällan) men eftersom Emma och Anka säger att jag bloggar för lite (något som Emma btw inte ska säga nåt om, hon bloggar aldrig ;P) så fick det bli ett blogginlägg idag då. Som sagt, en ovärd dag och på lunchrasten satt jag med Emma och Anka och gjorde tester på testportalen.se (tror jag att det hette). Jag blev galen på IQ-testet och gav upp efter en stund. Yeye vi använder våra lunchraster bra och smart.

Nu tycker jag att det är dags för Ida att pallra sig ner och gå och fika med mig och Andreas, alternativt att jag och Andreas pallrar oss upp till Ida. Tycker jag.

Mhmmmm tjarååå

1 comment:

Ida Nordung said...

pallra dig hit på söndag! eller så pallrar jag mig ner. pallras borde det ju i alla fall..
:)