Tuesday, April 15, 2008

Coldplay!

Mmmm jag har fått värsta Coldplay-rycket, and yes, I like it! Dom är ju bra, liksom.

Idag har varit en glad dag, tycker jag! Började klockan ett så jag fick sova länge, det behövdes känner jag, sen hade vi matte i tre timmar o_O Jag har varit jätteduktig och jobbat sjukt mycket matte så nu ligger jag före planeringen, vilket verkligen behövs eftersom vi har vårat första nationella den sjunde maj och innan dess ska vi helst ha gjort klart två kapitel. Jippe, liksom. Not. Men det är väl bara att bita ihop och kämpa på nu sista veckorna innan skolavslutningen. Helt sjukt att vi snart har gått ett helt år i gymnasiet, jag kollade på lite bilder på Ankas bdb från första veckorna i höstas, det känns som att det var alldeles nyss typ! o_O Any way, efter skolan gick jag ner till stan med Annika och Kibe i vårvädret som äntligen är här (och Annika halkade i backen xD Förlåt, men det var roligt ^^<3),>

Imorrn kommer kanske Ida hit och hänger med mej och Andreas, det blir chill. Mmmm yes, tjarååå

No comments: