Wednesday, April 23, 2008

dancing in the moonlight

Mmmm den låten är massor med chill. :D Jag slutade för ca två timmar sen, men eftersom Andreas inte verkar ha någon lust att svara på mitt sms eller ha telefonen på när jag ringer så blev jag sittande. Först drog Annika, sen drog Emma och nu sitter jag här i min ensamhet och diggar Dancing in the moonlight. Kanske jag borde åka hem, eller nåt. Andreas verkar inte gå at få tag i just nu, vore ju fint om jag sitter här till typ tre och sen säger han att han har annat för sig och inte kan gå ner på stan och käka glass med mig ändå. Mjäk.
Nu ska tydligen det soliga vårvädret försvinna och ersättas av gråa moln, om man ska tro på vad dom dära vädermänniskorna säger. Det är ju kasst. Fast annars skulle det kanske bli övervarmt och så smälter alla. Det vore ju inte så bra.
Wellwell, jag tror jag ska försöka ringa Andreas igen och ev. gå iväg på en hitta-Dreas-expedition, funkar inte det så sticker jag väl hem och solar själv med en päronsplitt, eller nåt. Tjaråååå

No comments: