Monday, April 14, 2008

the botten is nådd

Fast det är den nog inte, tror jag. Men jag har Timbuktu i högtalarna för tillfället, så ja.
Jag har ingenting alls att skriva idag direkt, men Annika tycker fortfarande att jag uppdaterar för sällan och att jag ska skriva dagligen. ^^ Jag kan skriva att jag tycker det är för jävla piss med allt som har hänt sista tiden, folk dör överallt. "Här sitter jag i min röda volvo (tror jag att det var?) och har inget för mig, där cyklar en tio-åring, jag kanske ska ta och ha ihjäl henne, ja, jättebra idé". Nej, jävlar. As.

Annars har vi haft naturkunskap och lekt på idrotten idag. Sen åkte jag hem och pluggade matte, så nu är jag ikapp, äntligen. Imorrn har jag sovmorgon, ev. sånglektion och matte. Chill, typ. Och så blev jag kind of utmanad av Idapida också, och eftersom jag har massa tråk nu så tänker jag anta utmaningen, även om den inte var specifikt riktad till mig (or was it? o_O *dadadaDAM mystisk musik*) Nej seriöst, nu ska jag sluta.

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Gick i nian och mådde nog rätt så bra (om det inte var då jag var sjuk, kanske? Men jag mådde bra mentalt) och trodde att det alltid skulle vara så.

Vad gjorde du för 5 år sedan?
2003. Gick i femman då. Jag var liten och fånig och minns inte så mycket av vad jag gjorde då.


Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998. Tror jag gick i förskola då (eller 6-års som det hette då, på den gamla goda tiden). Jag sprang väl runt och lekte och kände mig stor eller nåt.

Vad gjorde du för 15 år sedan?
1993. Då var jag två år och lallade nog mest bara runt och var liten och slogs med Gustaf, våran dåvarande granne som var lika gammal som mig. Jag kan inte påstå att jag minns särskilt mycket av den tiden heller.

Vad gjorde du för 20 år sedan?

Ingenting, vad jag vet.

No comments: