Saturday, April 12, 2008

varje litet steg du tar

Mjäk, helgen blir inte riktigt som jag hade tänkt, om man säger så. Egentligen skulle jag på pipeline ikväll och se Second Hand Rumours med Annika, Marielle och folk, men sen kom båda dom på att dom inte kunde, så jag pallar inte heller åka dit. Så nu blir det middag hos farmor och farfar ikväll med lite släkt. Ev. ett Härnösandsbesök på söndag och hänga med Ida och Andreas, om inte Ida kommer hit, jag har inte riktigt koll känner jag.

Nu vill jag ha sommar jättemycket. Jättejättemycket. Igår när jag och Annika var på stan och kollade på sommarkläder och badkläder och allt (och jag köpte ett par sommarbyxor som var chill) så kände jag verkligen hur sjukt less jag är på det här vädret. I och för sig jobbar jag förmodligen första fem veckorna av lovet, men det är i alla fall sommar och man kan vara ute och bara finnas till utan att behöva bry sig så mycket. Sommaren 2007 var inget vidare, men den här sommaren ska bli bra, har jag bestämt.

Wellwell, nog med blaj, nu ska jag försöka få tag i Ida eller Andreas för att uppdateras om imorrn. Tjarååå

No comments: