Sunday, April 13, 2008

sunday afternoon

Jag är så trött så jag tror jag kräks. Eller nåt. Palla ligga vaken halva natten och inte kunna sova, och sen vaknar man tidigt och kan inte somna om. Mjäk. Plus att det är A beautiful mind ikväll, och den vill jag orka se. Jag får dricka kaffe. Mycket kaffe. Det hjälper i ca fem minuter, sen är man lika trött igen. Suck.

Det blev inget Härnösand idag, det blev övningskörning i stället och snart ska jag ta itu med matteaset. Bläh. Blähblähbläh. Och så snöar det ute igen, fast det verkar inte ligga kvar, men ändå. Det är en äkta söndag, grå, tråkig och trött. Skola imorrn. Jag tror att det skulle vara lättare att stå ut med allt om det hade varit vår ute, som det ska vara, men nej, varför inte ha vinter i en evighet i stället, det blir ju alla lyckliga av, jaaaa! *lyckodans* Nej. Nu har vi fått nog. Lägg bort snön och ge oss sol, värme och tussilago. Och ge mej en cykel, då blir jag glad.

Nu ska jag plugga matte. Om jag inte somnar. Tjarååååå

No comments: