Friday, April 25, 2008

we live in a beautiful world

Mmmm, Coldplay igen! Mycket, mycket nice, indeed. Och titeln stämmer väldigt bra in på hur jag känner mig just nu. Om jag tänker bort all jävlighet i världen och fokuserar på det som händer kring mig just nu så är det ganska vackert. I like it.
Helg igen. Tiden går väldigt, väldigt fort, och det är både positivt och negativt. Ikväll ska jag typ kolla på Notting Hill eller nåt, televisionen hade inte så mycket annat att erbjuda och jag har inget annat för mig. Imorrn blir det nog bio, Street kings. Annars vet jag inte vad som händer. Weiiaaa.
Igår köpte jag en ny fin randig bikini, det var chill. Har en massa inköp som jag tycker att jag behöver inför sommaren, det är inte bra. Men såhär innan sommarlovet tycker jag att man får vara sån. Och idag har jag solat och faktiskt fått färg!
Wellwell, tjaråååå

No comments: