Monday, April 21, 2008

you'll never shine if you don't glow

Mitt vårhumör håller i sig. Förutom att jag bråkar värre än på länge med pappa (av nån anledning) så är det mesta bara chill! Jag gillar att vara glad. Plus att jag är massor med pepp på sommar nu, för den här sommaren ska bli braaa har jag tänkt, jao!
Helgen har varit rätt chill (jag måste vänja mig av med att använda ordet chill o_O), i fredags var jag hos Jonas en stund med Emma, Anna, Kibe och Madde, i lördags fikade vi hos farmor och farfar, sen bölade jag till "The pursuit of happiness" på kvällen. Igår fikade vi på Södra berget, sen var jag duktig och var ute och sprang och tränade styrketräning hemma. Nu jäklar ska jag komma igång ordentligt med träningen!
Idag har vi haft naturkunskap och prov i ergonomi, styrketräning och HLR. Det var drygt men inte särskilt svårt. Sen hittade jag och Annika maskrosor på väg ner till stan och jag var glad. :D
Nu ska jag förhoppningsvis åka iväg och kika på cyklar snart, tjaråååå!

No comments: