Saturday, March 29, 2008

beating hearts, baby

Så är det här lovet också snart slut. Känns som att det kommer att bli en dryg vår eftersom det i princip inte är ett enda lov och påsklovet var så tidigt. Bläh. Meheeen man får la stå ut, blir kanske lättare när det är vår också, bara snön kan försvinna. -_-

Jag kom hem från Västerås igår, där var det i alla fall ingen snö. Kom dit i tisdags och då hängde jag, Agnes och Alex hemma hos Alex, käkade chips och pratade massor. Onsdagen var rätt lam, vi gick en promanad och segade, och runt fem lämnade vi Alex åt hennes öde (typ) och åkte hem till Agnes, gjorde chokladbollar och kollade på Grey's anatomy och Underbara älskade!!! :D I torsdags var det hufvudstaden dagen lång, vi gick upp tidigt och tågade iväg. Jag tror aldrig jag skulle palla bo i Stockholm, det är väl chill att åka dit över en dag eller så men nej, jag vill inte bo där. Och i fredags träffade vi några av Agnes sköna polers och sen åkte jag hem.
Det där var la rätt odetaljerat men whatever. Det var najs i alla fall, jag tror jag behövde komma ifrån Sundsvall ett tag, även om jag har saknat folk lite. ^^

Ikväll ska vi till farmor och farfar och äta god mat (brukar vi göra där i alla fall) och jag ska köra bil dit, wish me luck! :D
Tjarååå

No comments: