Thursday, April 17, 2008

VÅÅÅÅR :D :D

Ja, nu verkar det som att våren har kommit, äntligen! Och jag är så glad hela tiden att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv, onsdag och torsdag har varit alldeles lyckliga dagar (förutom igårkväll, men det kan vi bortse från)! Vårvädret och solen smittar av sig och jag mår så bra just nu, känner jag!

Igår kom Ida hit och hälsade på mej och Andreas, vi käkade middag och fikade på Wayne's och pratade, sen följde Andreas med mig hem och vi kollade på Simpsons.
Imorse var det sovmorgon och lite molnigt på förmiddagen, men sen blev det förmodligen finaste dagen hittills! När vi hade rast på naturkunskapen gick vi och köpte glass och satt mot en husvägg i solen och jag var bara helt lycklig. Nu fattas bara en sak så skulle mitt liv vara perfekt ^^
Jag hoppas att det är lika fint väder imorrn bara, jag hatar när det är sjukt fint ena dagen och dåligt väder nästa dag för då känns det dåliga tio gånger värre.

Wellwell, tjaråååå

in a bulletproof veste
with the windows all closed
I'll be doing my best
I'll see you soon

2 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.