Friday, January 01, 2010

första januari tjugohundratio

Igår hade vi en diskussion om huruvida man ska säga tvåtusentio eller tjugohundratio. Vi kom inte helt överens tror jag. Jag skulle ju kunna be er säga vad ni tycker, men jag vet att det aldrig är någon som kommenterar ändå. Hur som helst så var det en väldigt trevlig nyårsafton med massa mat, fotosession, Alias, Mammas Nya Kille-citat och så vidare. Fintfint!
Idag vaknade jag klockan ett och blev oresonligt arg över att klockan var ett. Jag hade ställt klockan för att sakta men säkert vända tillbaka dygnet, men närå. Sen dess har jag läst och varit uttråkad och laddat ner Mammas Nya Kille och lyssnat på Mammas Nya Kille och spelat Farmville och kollat lite på tredje Harry Potter och varit oresonligt arg på min mobil som bara krånglar och ätit soppa och skottat lite.
Nu lyssnar jag på Sofia Jannok och är inte så arg längre. Ikväll har jag och lillasyster beslutat att vi ska kolla på King Arthur, vara hemskt onyttiga och tycka att han som spelar Lancelot är snygg.
Imorrn är det inhandling av kläder och liknande med Ida och Andreas som gäller!

No comments: