Tuesday, January 12, 2010

I went out in the rain

Jag sov typ inga timmar alls inatt. Eller jo, några. Men inte tillräckligt. Jag är aptrött och har typ snor i hjärnan (ja, ni får skylla er själva som läser). Jag hatar att vara förkyld. Jag hatar att vi har hur mycket som helst i skolan så man måste vara i skolan och sen åka hem och skriva och läsa och plugga fast man inte vill tills man nästan gråter.
Usch.

Men idag blev i alla fall romanseminariet avklarat, chillerill. Nu behöver jag inte läsa mer Hemingway (i och för sig var det en ganska bra bok jag läste, men det är ju lite besvärligt när man måste tvinga sig själv att vara vaken till två på natten och läsa för att man ska ha seminarium och inte har varit tillräckligt ansvarsfull och läst ut boken i tid). Det där var en fantastiskt lång parentes.
Jag tror jag ska dricka te nu. Borde läsa lite psykologi också eftersom jag har ännu ett seminarium, fast om differentiell psykologi, på torsdag. Får se om jag orkar. Sen ska jag läsa nåt som jag själv vill läsa som inte har ett dugg med skolan att göra, och sen ska jag sova säng.

No comments: