Monday, January 11, 2010

such great heights

Det här är mitt 365:e blogginlägg. Alltså har jag nu lika många blogginlägg som det finns dagar på året.
Bara så ni vet det.

Jag är förkyld. Igen. Det känns typ som att ögonen håller på att ploppa ut (kan i och för sig bero på att jag är löjligt trött också) och att jag har femtio kilo sten i huvudet. Idag höll vi tal i skolan, mitt blev väl okej tror jag. Sen försökte jag plugga lite psykologi, gick.. sådär. Usch, jag har nog aldrig varit så omotiverad gällande skolan förut!
Igår spelade jag och Viktor musik och såg Pulp Fiction. Visst, det var en bra film, men jag förstår inte riktigt hysterin runt den (precis som jag inte förstår hysterin runt Fight Club, men den borde jag kanske se igen eftersom de flesta ser ut som att jag är från mars när jag säger att jag tycker så om den).
Nu måste jag läsa Hemingway, romanseminarium imorrn. Härliga tider.

1 comment:

Ida Nordung said...

vi kan vara från mars tillsammans i så fall. jag tog mig inte ens igenom fight club.