Saturday, January 23, 2010

boys are back

Jag är helt slut. Alltså slutkörd. På riktigt. Sådär så att man knappt orkar hålla ögonen öppna och det spänner i käkarna och irritationen ligger bakom tungan hela tiden och man har mörka ringar stora som hockeytrunkar under ögonen. Ungefär så slut är jag efter en vecka med alldeles, alldeles för lite sömn och dessutom ett vansinnigt misslyckat öppet hus på skolan idag.
Så det är väldigt skönt att det är söndag imorrn men väldigt jobbigt att det är måndag dagen efter. Ikväll ska jag nog vara med Viktor och typ.. sova. Nä, så tråkig kan jag inte vara.
Men just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till High School Musical-filmerna. Jag skämtar inte. Igår hade jag, Emma, Annika, Isabelle och Kibe HSM-maraton hemma hos Emma, det var fint och underhållande.
Jag är trött.
Jag är less.
Jag har JÄTTEONT i käkarna.
Jag vill ha kaffe.
Jag saknar folk.
Bleh.

I don't care how you get here
just get here if you can

No comments: