Sunday, January 17, 2010

ACT

Idag har jag skrivit psykologi i typ 4-5 timmar. Är inte klar än. Ska vara klar på tisdag. Känns braaaw. Inte särskilt. Så jag tog en paus och såg världens skönaste film med lillasyster, The Boat that Rocked. Den var braaa och så! Och nu tänker jag verkligen inte skriva nån psykologi, det lämnar jag åt morgondagen (kan man säga så?).
Igår ogick jag i skolan för vi hade ingen psykologi och mitt PA går åt skogen. Istället umgicks jag med Viktor, det var trevligare, och sen på kvällen åkte vi till Matilda som har fyllt 18 och träffade en massa trevliga och fina folk, mestadels klassisar. Jag blir så glad av dom, dom är så bra, så bra.
Och i torsdags såg jag och Viktor Avatar, den var också braaa och fin och allt! Jag vill också ha nånting att slåss för, fast kanske inte så brutalt ändå. Eller ja.
Jag hade en nostalgitripp idag och slog igång Nightwish, Within Temptation och Evanescence. Det var intressant. Tänk vilken musik man har lyssnat på.
Nu ska jag läsa Revolutionary Road, ignorera psykologin och kanske lyssna på lite trevlig musik.

No comments: