Tuesday, January 26, 2010

"jag tycker att män är så äckliga och kvinnor är så äckliga" - Ankrr

Jag tror jag är hormonell. Jag tänker skylla på hormoner. Det blir enklare så. Jag har varit less och irriterad i två dagar och nyss fick jag ett utbrott på pappa när vi diskuterade filosofi (visst är pappa hemskt trångsynt och så, men jag fick verkligen ett UTBROTT).
Anledningen till diskussionen var att vi idag på filosofin diskuterade datasimuleringsteorin. Jag blev lite knäpp av det, fast jag tror nog inte på det egentligen. Men ändå.
Nu sitter jag och lyssnar på Mammas Nya Kille och är lagom bitter (fast jag fnissar ibland när det är roligt). Idag kom jag på att det finns olika grader av humör. Jag listade upp dom. Uppifrån och ner!
Euforisk (hysterisk lycka)
Tillfreds (alldeles nöjd med tillvaron)
Neutral
Less (sådär så att det känns grått och tråkigt)
Deppad (ganska lagom deppig, sådär så att man kan äta Ben&Jerry's och tycka synd om sig själv)
Tokdeppad (svartsvartsvart)
Sen finns det en massa grader däremellen också, men dom orkade jag inte ta med. Nu vet ni det.

1 comment:

ankaa said...

du är så smart :P
men i morgon kan jag försöka liva upp dig lite :) rå fisk någon dag? :D