Monday, January 25, 2010

someday

Jag tänkte skriva att det har varit en jävla dag. Att jag, förutom att jag vaknade med Viktor imorse för det var trevligt, har haft en riktigt dålig dag. Jag har varit trött och less, jag hade inget färdigt att spela in till mitt PA, vi hade arbetsmiljö och säkerhet hela förmiddagen, min buss kom aldrig när jag skulle hem och den buss jag tog istället har tydligen ändrat hur den kör så jag fick gå typ aslångt i minus femton grader. Resten av eftermiddagen har jag bara varit irriterad.
Men sen tänkte jag att det finns dom som har det så mycket värre just nu.
Eller värre, jag har inget alls att klaga på.
Egentligen.
Jag är bara hormonell och trött och knepp.

Igår såg jag och Viktor The perfect storm. Jag hatar den filmen.
Nä, det gör jag inte, men jag hatar att den fortfarande får mig att gråta ihjäl mig. Det blev gråt på filten och på min tröja och överallt.
Och så åt vi sushi och lyssnade på bra musik.
Innan det frös vi på en klippa på Vindhem. Men det är fint där.

1 comment:

Vikke said...

kneppis :*