Monday, January 18, 2010

magkänsla

Jag har en konstig känsla i magen. Inte en konstig känsla som i "Jag mår illa" eller så, utan bara en konstig känsla. Det känns grått tror jag. Jag tror att det är livet och framtiden och beslutsfattande och skolan och sånt. Det är inte behagligt.
Nu är jag i alla fall äntligen, äntligen klar med psykologin. Tror att den kanske bidrar till den gråa känslan, för jag är inte helt nöjd och jag behöver verkligen, verkligen ett bra betyg i den kursen. Eller behöver, men jag är inte nöjd med något annat än det bästa betyget i den kursen om man tänker på hur mycket jag faktiskt har försökt med dom uppgifter vi har haft.
Idag tog jag tag i mitt PA också och spelade in två låtar. Tillbringade tre timmar i studion. I början sprang jag mellan rummen som en jag vet inte vad, men sen kom Jonas och räddade mig och hjälpte till. Jag blev inte helt nöjd med inspelningarna, men jag tror att jag måste lägga lite av min prestationsångest åt sidan för det här funkar inte längre. Inte när det gäller skolan.
Nu tänker jag dricka te och kolla på Grey's anatomy.

No comments: