Thursday, January 07, 2010

have a nice day

Jag är tärd. Alltså, riktigt tärd. Igår tänkte jag, Jonas, Isabelle, Matilda och Markus gå ut och dra det sista ur jullovet och umgås och ha det trevligt. Det slutade med många öl, cider, en väääääldigt kall promenad hem till Jonas halv tre på natten, pommesfritesätning (då även Karin och en kompis till henne hade joinat) och ett försök till sovande på en luftmadrass. Frös konstant hela natten och sov till och från fram till ungefär elva. Segande och pizza innan vi åkte hemåt. Har haft en alldeles fantastisk huvudvärk hela dagen (fantastisk i dålig bemärkelse) och är trött som en gnu, men jag måste nog säga att det var värt det för det var en väldigt trevlig kväll.
Nu försöker jag verkligen uppbringa all kraft jag har till att plugga. Vi har sjukt mycket att göra närmaste veckorna. Det går inget vidare. Känner mig lite som Katla.
Försökte göra himlavalvet av majblommor i taket. Blev sådär.
Imorrn börjar skolan och våran sista termin som esteter på Skvaderns gymnasieskola. Bleh.

No comments: