Wednesday, January 06, 2010

julelov som lider mot skolestart

Idag har jag haft en väldigt bra dag. En behövadag.
Vaknade klockan tolv IGEN och blev irriterad IGEN för att jag stängde av klockan IGEN. Åt frukost och åkte och träffade Jonas och Karin på Coop. Vi åkte hem till Jonas och fikade massor och pratade massor och lyssnade på bra musik (och spelade lite farmville..) och tänkte lägga pussel men det var dammigt så det lade vi ner. Karin åkte hemåt och jag och Jonas köpte pizza och kollade på Vänner och pratade mer. Vi försökte se Lucky Number Slevin också men den ville inte ses.
Nu är jag hemma och har precis kollat på lite Grey's. Såg Jumanji förut också, stöööört längesen jag såg den. Haha! Det var kul. Men som sagt, en väldigt bra dag med en väldigt bra Jonas och en väldigt bra Karin!
Igår var också bra, jag och Annika fikade på Barista, sen kekade vi sushi innan Emma kom och hämtade oss och vi åkte hem till mig och kollade på tjejfilm (Dumpa honom), Ringaren i Notre Dame och så pratade vi massa tjejsnack och sånt. Fintfint!
Imorrn måste jag kanske plugga. Lärare är inte kloka som ger oss plugg över lovet.

No comments: