Friday, January 08, 2010

nobody move, nobody get hurt

Jag har gått en dag i skolan och är tröttast i Sundsvall typ (tillsammans med alla andra då). Helgen kommer bestå av plugg typ. Och ett Härnösandsbesök imorrn eftersom Marielle fyller 19.
Idag har det blååååst och varit kallt. Vi hade psykologi och sen bestämde jag mig för att att ta itu med mitt PA nästa vecka istället (det här håller inte..) så jag satt på skolan i ungefär tusen timmar och väntade på segViktor. När jag hade väntat i tusen timmar kom Viktor och hämtade mig och vi åkte ner till stan och kekade sushiii och drack kaffeeee. Sen pratade vi lite låtar och sånt innan han drog iväg och det kom en ungersk familj hit. Efter en kväll av halvstela samtal och artiga leenden sitter jag nu och lyssnar på We Are Scientists och Coldplay. Chillchill.
Fast nu måste jag nog läsa lite Hemingway eftersom boken ska vara utläst på tisdag. Weiiaa.

No comments: