Sunday, March 01, 2009

sportelov på riktigt

Nu är det lov på riktigt! Fast jag tror att jag ska jobba nån dag till på lovet, och så måste jag ju göra den där uppgiften om samerna.. Men det behöver jag inte tänka på nu! Nu är det lov! Så sjukt skönt att kunna sova hur länge jag ville imorse, känns som att jag inte har haft en riktig helgmorgon sen typ jul xD
Wellwell, om typ en timme ska vi åka och hälsa på pappas farmor som fyller 92 (!) år, sen drar jag upp till Härnta och hälsar på Ida i hennes hus vid vattnet i skogen!

Annars ska jag försöka slappna av nu över lovet, tänka igenom en del saker (vilket jag inte kommer hinna eftersom det verkar som att jag kommer ha ganska fullt upp) och så. Det kanske är lättare när man inte är bland folk hela tiden, att försöka reda ut saker ordentligt. Fast det har blivit bättre. Jag har blivit bättre på att inte överanalysera och ta åt mig av precis allting. Det är ju bra, men det är fortfarande en bit kvar. Men ändå.
Nu ska jag duscha och fixa och dona, tjaråååå

No comments: