Sunday, March 15, 2009

all that jazz

Jadu. Händelserik helg kan man ju lugnt säga. Fast egentligen inte. Jag vet inte.
I fredags bestämde jag mig för att bara vara hemma och ta det lugnt, något jag ångrade, för jag hade tråkigt. Men jag pratade med bästaste Agnes på telefon, det var sjukt bra, och jag känner att jag måste ta en tripp ner till Västerås och hälsa på bra folk där snart!
Igår var det teater på dagen, kanske det sämsta genomdrag vi har gjort sen vi började med det här manuset. Alla var sjuuuuukt ofokuserade, och det hjälpte inte direkt att en av dom viktigaste rollerna var borta. Förhoppningsvis skärper vi till oss eftersom det är premiär om mindre än två veckor :o Sen på kvällen träffade jag Viktor, vi kollade på film och pratade och så, det var trevligt ^^
Idag jobbade jag från nio till två, sjukt tärt och eftersom jag sov ungefär fyra timmar inatt så var jag inte världens piggaste. När jag var färdigjobbad åkte jag till Viktor och var där en stund, sen åkte jag vidare till farmor och farfar där middagen skulle intas (tänk vad mycket enklare allt blir med körkort). Och nu sitter jag här. Ska nog kila iväg och kolla lite på Grey's anatomy med systeryster snart.
Men en bra helg har det varit.
Tjarååå

No comments: