Thursday, March 05, 2009

hello world

Grattis Emma, 18 år och myndig! :D :D
I tisdags efter jag hade tränat umgicks jag med Emma herself, vi käkade på Biteline och såg I taket lyser stjärnorna på bio. Den var rätt bra men jag kan inte påstå att den följde boken överhuvudtaget, det var i princip ingenting hämtat från boken kändes det som. Men trevligt var det :D
Igår passade jag lillebror fram till typ fem, sen åkte jag och tränade (känner mig faktiskt ganska duktig som tvingar mig själv att åka och träna trots att jag var sjukt opepp igår), och igårkväll var jag bara hemma och kollade på Grey's anatomy. Råkade kolla på säsongsavslutningen av säsong två, och vad jag grinade! Har faktiskt aldrig sett sista avsnittet i andra säsongen, och även om jag visste vad som skulle hända så grät jag nåt alldeles vansinnigt under hela avsnittet. Men så kan det vara ibland xD
Idag måste jag verkligen göra den där uppgiften om samerna.. Men jag måste hinna ner på stan och inhandla lite kläder också, kanske borde göra det först så kan jag fokusera på samegrejen senare och förhoppningsvis hinna klart den idag.

Äähhhh jag orkar inte skriva mer. Det är ändå bara samma sak hela tiden. Samma sak igen. Bajs.
Tjaråååå

No comments: