Wednesday, March 18, 2009

someone like you

Våren är här! Typ i alla fall. Det är plusgrader och töar, och det har varit sol både igår och idag! Och jag är glad! Har haft tre trevliga dagar och kvällar med Viktor ^^ Dock är jag sjukt trött, får dejta kudden tidigt ikväll, annars kommer jag krevera imorrn i skolan tror jag. Dock har jag typ inte sovit nånting senaste dagarna, i måndagskväll var jag hos Jonas och sov där, och igår var Viktor här. Men ikväll är det plugg, Grey's anatomy och sova som gäller!
Den här veckan som jag trodde skulle bli pissoarjobbig har faktiskt inte varit så stressig som jag trodde att den skulle vara. Jobbade i måndags och igår var det teater, och jag hade trott att vi skulle ha teater typ hela veckan eftersom det börjar närma sig premiär, men vi har inte nästa rep förrän på söndag. Så ikväll är det som sagt plugg, sen ska jag jobba på torsdag och sen är det heeeelg (dock jobbar jag på lördag också, men det behöver jag inte tänka på nu..)
Wellwell, nu ska jag väl ta itu med USA-grejset.. Tjarååå!

No comments: