Sunday, March 22, 2009

MUSE

Jag är trötter (hur många blogginlägg har jag börjat med den meningen egentligen?) fast det gör inte så mycket, har haft en trevlig helg. I fredags gick jag och Viktor och åt middag på Dragon House, sen åkte vi upp till Södra berget och kikade på stan (dock blåste det asigt mycket, hade nog varit mycket finare annars. Men det var fint ändå :D) innan vi drog vidare till bion och såg Watchmen. Den var helt okej, inte så fantastiskt bra som typ alla säger att den är men den var inte dålig heller.
Igår jobbade jag från halv tio till fyra, askul, sen åkte jag till Viktor (jag älskar att ha körkort). Vi vandrade (läs halkade) ner till vattnet, men där var det en massa snö, och så skulle vi kolla på Titanic, men vi somnade efter typ en halvtimme så det gick inte så bra.
Idag gick vi en lite blåsig men mindre halkig promenad innan jag åkte hem. Har haft teater hela kvällen, känns som att vi har lyckats få till en ganska bra pjäs nu, men jag är sjukt less på den just nu xD Men det blir nog bra.
Imorrn är det måndag igen. Jag måste skriva ett PM, och så ska jag jobba till veckan, och så har vi teater. Yeep.
Tjarååå

No comments: