Tuesday, March 10, 2009

through glass

Jag gillar att jag sitter dagen innan inlämningsdag och skriver om samerna. Suck. Fast jag hade faktiskt skrivit lite innan också. Men jag vet verkligen inte vad man ska skriva, så jag bara ordbajsar en massa för att den ska bli lite längre. Asbra, verkligen. Pallapallapalla! Och så måste jag börja på allvar med grupparbetet som vi har också. Orkar inteeeee. Blähä.
Annars är saker lite fucked up, och jag känner att jag håller på att tappa greppet lite. Men det kanske löser sig? I vilket fall som helst så har jag bestämt mig för att jag inte riktigt gillar läget just nu. Det är okej, men det har sagts saker som inte stämmer och missförstånd är oftast inte bra och bör redas ut.
Teater ikväll också. Just nu är jag sjukt opepp, men jag brukar bli mer pepp när jag väl kommer dit. Bara typ 2,5 vecka kvar till premiär nu, såatteeee.. är nog bäst att vara pepp för nu måste det ju bli bra det här!
Ett sak till bara: Skärpning!
Tjarååå

1 comment:

Anonymous said...

vi bör lösa våra missförstånd :/ tycker inte om dom för fem öre inte ens 2