Sunday, March 08, 2009

partäj

Ojoj, toppenhelg!
I fredags åkte jag och Annika till Emma och käkade middag, spelade spel och förfestade lite (eller ja, fördrinkade.. eller nåt). Sen kom Viktor och vi tre tjejor plus Emmas syster Erika åkte in till stan med honom och kilade runt i stan i några timmar. Först BK, sen Irish och sen BK igen. Det var helt okej kul, dock så tror jag Annika när hon säger att Lyset är roligare. Men det var en trevlig kväll!
Igår tog jag igen mig lite, sen åkte jag ner på stan och träffade Matilda och Sofia och köpte present till Emma. Åkte hem igen och fixade i ordning mig och så, sen träffade jag Matilda, Sofia och Thomas och vi vandrade ner till bussen och åkte tillsammans med Anna och Jonas till Emma (som btw bor typ mitt i skogen på Alnö)! Efter ett tag kom Kibe och Ossian också dit, sen Annika och sist ramlade Dario in. Tårta, "Jag har aldrig", trevligt sällskap och så, mycket trevlig kväll tycker jag!! :D
Idag tog jag en lång sovmorgon, och sen har jag bara varit hemma och typ suttit vid datorn. Men såna dagar behövs också ibland. Imorrn är det skola igen. Men det ska nog gå det med.
Tjaråååå

No comments: