Wednesday, March 11, 2009

räcka till

Jaha. Ju mer jag tänker på det desto mer fattar jag hur konstigt och rörigt det är och har varit senaste veckorna. Och inte vad jag vad man ska göra åt det heller. De flesta verkar må mer eller mindre dåligt just nu, och jag vet inte vad som händer. Men just nu känns det ändå helt okej för mig, även om jag fortfarande är messed up och inte riktigt vet nånting så känns det ändå okej. En grund att stå på, liksom.

Nu började jag undra och fundera lite över varför jag sitter här när jag verkligen borde dejta kudden i stället, har sovit ungefär ingenting sen typ i torsdags. Men näh, tydligen tycker jag att det är smartare att sitta här.
Var i alla fall och fikade med bästa Jonas efter skolan idag, vi pratade en massa, drack kaffe och så. Mycket trevligt var det! Sen var det teater på kvällen, vi har en massa extrarep nu, men det känns ändå som att pjäsen faktiskt utvecklas och blir bättre ju mer vi övar, så det är bara att försöka peppa (även om man verkligen inte alltid orkar peppa).
Bästa Bo Kaspers Orkester i högtalarna, så rätt just nu!
Men nu ska jag duscha och sen ta mitt förnuft till fånga och gå och dejta kudden, tjarååå!

No comments: