Monday, March 30, 2009

and that's just the way it goes

Jag är ungefär två millimeter från ett breakdown just nu. Har läst KuHi hela kvällen, om medeltiden, och skrivit stödord, och nu håller jag på att krevera. Det här kommer inte alls bli en slapp vecka, har två uppgifter i engelska (som iofs är typ färdiga, men ändå), två uppgifter i KuHi, tre franskauppgifter, plus att jag måste läsa ut Pride and Prejudice till vecka 17 (så egentligen har vi ju tre uppgifter i engelskan också), och jag har inte ens börjat läsa den än. Och så är det teater också. Så just precis nu känns det som sagt som att jag är ungefär två millimeter ifrån ett rejält breakdown.
Så jag knarkar Gary Jules - Falling awake, pratar med Viktor och försöker andas lugnt. Borde nog dejta kudden snart. Fast jag tänkte försöka ta itu med boken först, och i alla fall läsa litegrann.
Tjarååå

No comments: