Thursday, March 26, 2009

look at the stars

Nyss hemkommen efter vårat genrep som gick sjukt bra! Seriöst, jag tror att det är det bästa genomdrag nånsin har gjort! Så nu är jag faktiskt pepp inför premiären på lördag, 16.30 på Konsertteatern, kom och kolla!
Annika påpekade att jag har varit dålig på att blogga senaste dagarna, och jag är medveten om det, men jag har haft annat för mig. Jag har jobbat, pluggat, haft teater och varit med Viktor, och då känns det inte riktigt som att jag borde prioritera bloggen kanske. Vi har haft en massa plugg den här veckan, franskaprov i tisdags (som gick typ.. ja, sådär), en KuHi-uppgift som skulle vara klar till idag, ett PM som ska vara klart till imorrn (som jag blev klar med alldeles nyss) och en massa om Shakespeare som också ska vara klart imorrn som jag inte ens har börjat på, men det borde inte vara så svårt tror jag.
Wellwell, lite uppdatering bara. Tjarååå

No comments: